marți, 13 octombrie 2009

Altei iubite

Priviri , iubiri si amintiri,

Atingeri tot mai reci...

Iubire care vii, de ce si pleci?

Jigniri si gheata in priviri....


Atingeri , dor si gelozii

Suspine , tipete in fata...

Vant rece , sufletul de gheata,

Mangaieri devin pustii...


Ochi rari si fete goale

Tigari in fum si ceata....

Atingeri ce nu se-nvata

Iubire care n-ai rabdare....


Nebuni, regine si calai,

Sunt vicii care te omoara...

Sunt numai eu, am viata goala

Sunete goale in loc de zurgalai...


Umbre , secrete si vise

Alcool, tigari si prea mult fum...

Din tot ce-a fost ramas doar scum

Mii de cuvinte au fost zise...


Muzici dulci , muze si praline,

Noroi , mocirla si abis...

O palma m-a trezit din vis,

Iubirea n-are gusturi fine...


Dorinte , vise si amor

Iubire cazuta din hamac....

Fugit-au fluturi din stomac

Iubire , am stomacul gol...


Greseli , prostii , zeci de erori , 

Cu zimbri , lupi si alte fiare...

Iubita, nu mergem la mare,

E plina lumea, avem numai boli...


Schimbaru, idei , zilce de chin,

Treziri , plimbari , zile de dor...

Acum iar locul ala-i gol, 

Baut-am vin , gust de pelin...


Copil , eram , copil am fost

Predari , supuneri nevazute...

Mii de declaratii pierdute

Mi-ai reprosat fara de rost...


Uitare , lucruri fara rost ,

Nefericiri , suspine , crize dese....

Am fost iubirea dintre mese

Uitasem cine sunt , am fost prea prost....



2 comentarii:

Mariean Viorel spunea...

Cred ca este cea mai reusita poezie .
Poate pt ca e vorba de " alta iubita"
intotdeauna "alta"; e posibil sa fie un blestem ancestral? sau doar asa putem umple golurile creeate de imperfectiuni?

gigi spunea...

Eu cred ca suntem blestemati inca ...si sangele de nomazi nu s-a potolit inca in venele noastre